با توجه به نوسان موجودی و قیمت کالاها، لطفا پیش از سفارش، در تماس با ما از موجودی مطمئن شوید

شاخه‌ها

تولید کننده‌ها

زیست نوشت

هیچ فید RSS اضافه نشده است

پیگیری سفارش

جهت مشاهده اطلاعات سفارش خود کد پیگیری سفارش را وارد نمایید:

ضمانت بازگرداندن کالا

اکثر محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی «زیست» (به‌جز استثنائات ذکرشده در قانون تجارت الکترونیک و نیز محصولات مندرج در موضوع خدمات)، علاوه بر ضمانت اصالت و سلامت، دارای ضمانت بازگشت هستند.

بر این اساس و با توجه به هفت روز ضمانت بازگشت کالا، شما می‌توانید با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت کنید و پس از دریافت کالا، در صورت مغایرت، آسیب‌دیدگی یا نارضایتی از سفارش، آن را در چارچوب شرایطی به «زیست» بازگردانید.

 

ضوابط بازگشت کالا:

 

دلایل بازگشت کالا

در صورتی‌که:

1. کالا به‌واسطه اختلال در وب‌سایت یا فرایند حمل، مغایر با سفارش مشتری باشد،

2. کالا معیوب، تاریخ مصرف گذشته یا مغایر با توصیفات آن باشد،

3. یا خریدار از سفارش خود منصرف شده باشد،

خریدار می‌تواند با رعایت ضوابط و در مهلت هفت‌روزه ضمانت بازگشت، کالا را به «زیست» عودت دهد.

 

1. اگر مشخصات کالا دارای مغایرت با محصول مندرج در فروشگاه است:

در صورت مغایرت در کالا، حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پس از وصول کالا به «زیست» اطلاع دهید. اگر مغایرت، بدون نیاز به باز کردن جعبه دستگاه و استفاده از آن قابل تشخیص است، بدون باز کردن بسته‌بندی کالا اقدام به بازگرداندن آن کنید. اما اگر مغایرت بدون نیاز به باز کردن جعبه کالا قابل تشخیص نبوده است، لازم است از جعبه یا بسته‌بندی کالا به‌خوبی نگهداری کنید تا به همراه کالا ارسال شود.

 

2. اگر کالا دارای آسیب‌دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری است:

خریدار موظف است هنگام دریافت کالا از مأمور پست (یا هر شرکت حمل‌ونقل دیگر)، کاملا آن را بررسی کرده و در صورت مشاهده آسیب‌دیدگی ظاهری بسته، از قبول آن خودداری کند. مسئولیت سلامت ظاهری بسته‌بندی کالا پس از دریافت تا زمان تحویل به مشتری، بر عهده شرکت حمل‌ونقل است و در صورت قبول بسته معیوب توسط مشتری، «زیست» مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

پس از باز کردن بسته‌بندی پستی، در صورتی که جعبه یا لفاف کالا دارای آسیب‌دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری باشد، حداکثر تا ۲۴ ساعت به واحد خدمات پس از فروش «زیست» اطلاع دهید تا راهنمایی لازم را انجام دهند. در این صورت جعبه و کارتن کالا را باز نکنید و از هر کاری که باعث تخریب یا تغییر بسته‌بندی می‌شود، خودداری کنید.

لازم به‌ذکر است که پس از باز کردن جعبه کالا، کلیه اشکالات و ایرادات احتمالی بر عهده سازنده و شرکت پشتیبان گارانتی است. در این صورت «زیست» می‌تواند مشکل را از طریق شرکت پشتیبان گارانتی پیگیری کند تا در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض کالا اقدام شود.

 

3. اگر از خرید خود منصرف شده‌اید:

در صورتی که سفارش شما هنوز از سوی «زیست» پردازش یا ارسال نشده است، جهت لغو ارسال هر چه سریع‌تر با خدمات مشتریان «زیست» تماس بگیرید. در صورتی که انصراف خود را پس از تغییر وضعیت سفارش به «در حال پردازش» به اطلاع «زیست» برسانید، کلیه هزینه‌های بسته‌بندی و ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.

در صورتی که پس از تحویل گرفتن کالا از خرید خود منصرف شده‌اید، انصراف خود را هرچه سریع‌تر به اطلاع خدمات مشتریان «زیست» برسانید و پس از هماهنگی با فروشگاه، کالا را حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت، با هزینه خود برای ما ارسال کنید.

در این شرایط، کاربر نباید کالا و بسته‌بندی آن را از وضعیت اولیه‌ (پلمب) خارج کند و کالا باید در شرایط نو، بدون تغییر و بدون استفاده، عودت داده شود. در غیر این صورت امکان بازگرداندن کالا وجود نخواهد داشت.

در صورتی که قیمت روز کالا از قیمت خرید مشتری کم‌تر باشد، مبلغ کالا به قیمت روز، عودت خواهد شد.

 

شرایط عمومی بازگشت کالا:

برای اینکه بتوانید از خدمات ۷ روز ضمانت بازگشت و تعویض کالا استفاده کنید لازم است به کلیه ضوابط بازگشت کالا (روش ارسال، هزینه ارسال، فرایند رسیدگی و...) پایبند باشید.

همچنین از جعبه، کارتن یا لفاف کالا به خوبی نگهداری کنید و از هر کاری که باعث صدمه بیشتر و تخریب بسته‌بندی کالا می‌شود، خودداری نمایید.

خدمات ضمانت ۷ روز بازگشت کالا، مواردی همچون مغایرت‌های جزئی با مشخصات یا تصاویر کالا، اشکالات مربوط به ساخت یا مونتاژ کالا که بر عهده سازنده یا گارانتی است و نیز خروج از سایر ضوابط گفته شده را پوشش نداده و منجر به باطل شدن این ضمانت خواهد شد.

 

شرایط اختصاصی بازگشت کالا:

کالاهای متنوع موجود در زیست، ممکن است شرایط مختلفی برای بازگشت کالا داشته باشند. در صورتی‌که کالایی ضوابط خاصی برای بازگشت داشته باشد، در صفحه مربوط به آن محصول، قید خواهد شد.

بنابراین لازم است پیش از اقدام به ثبت سفارش، کلیه توضیحات و شرایط مربوط به هر محصول را مطالعه کرده و از شرایط بهره‌برداری از آن اطلاع یابید.

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

پیش از ارسال کالا، با کارشناسان پشتیبانی «زیست» تماس بگیرید و از ارسال بدون هماهنگی خودداری فر‌مایید.

در هنگام ارسال توجه داشته باشید که تمامی متعلقات محصول و مدارک مربوط به خرید و گارانتی را ارسال کنید.

در هنگام ارسال، بسته‌بندی دستگاه را حفظ کنید و از هر کاری که باعث تغییر ظاهر جعبه و کارتن آن می‌شود، بپرهیزید.

مشکل کالا و توضیحات آن را را در پشت فاکتور یا همراه برگه‌ای بنویسید و با دستگاه ارسال کنید.

در صورتی که کد عبور یا الگوی بازگشایی بر روی دستگاه قرار داده‌اید، آن را حذف کنید.

پس از هماهنگی با پشتیبانی، برای ارسال کالا از پست پیشتاز استفاده کنید و رسید پستی را همراه با کالا ارسال کنید.

 

هزینه ارسال بر عهده کیست؟

در صورتی‌که علت عودت کالا موارد 1 و 2 از دلایل بازگشت کالا باشد (اختلال در وب‌سایت یا فرایند حمل و مغایرت کالا با سفارش مشتری و یا معیوب و تاریخ مصرف گذشته بودن آن) و کارشناسان فنی «زیست» آن را تأیید کنند، بازگشت تأیید شده و هزینه آن با «زیست» خواهد بود.

اما اگر دلیل بازگشت کالا، انصراف خریدار از سفارش خود باشد و یا ایرادات و مغایرت‌ها به تأیید کارشناسان فنی نرسیده باشد، هزینه ارسال و بازگشت کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

در صورت عدم تأیید عودت، هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

 

فرایند رسیدگی به درخواست مشتری پس از ارسال کالا چگونه است؟

پس از بازگشت کالای شما به زیست، کارشناسان ما ظرف 48 ساعت مشکلات اعلام شده را با قوانین و ضوابط ضمانت بازگشت کالا تطبیق می‌دهند و در صورت تأیید عودت، پذیرش خواهد شد:

اگر کالا موجود باشد، تعویض می‌شود.

اگر موجودی کالا در زمان تعویض و رسیدگی به اشکالات به پایان رسیده باشد، شخص می‌تواند مدل دیگری را جایگزین کرده یا مبلغ سفارش خود را دریافت کند. «زیست» در قبال اتمام موجودی کالا در حین انجام مراحل تعویض و مرجوعی، مسئولیتی برعهده نداشته و فقط مسئولیت بازپرداخت وجه  کالا را به مشتری بر عهده می‌گیرد.

بازپرداخت وجه کالای مرجوعی، ظرف 48 ساعت به شماره شبای حساب بانکی اعلام شده توسط خریدار که به‌نام خود اوست، انجام خواهد شد.

در صورت عدم تأیید عودت، کالا مجددا برای خریدار ارسال خواهد شد.

 

چگونه با واحد خدمات پس از فروش «زیست» تماس بگیرید؟

 برای تماس با واحد پشتیبانی، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

  • پشتیبانی برخط فروشگاه (چت آنلاین)
  • فرم تماس با ما در پایین همین صفحه
  • رایانامه support@zist.ir
  • شماره تلفن 051.37233001


محصولات بازدیدشده

محصولی وجود ندارد

منو

مقایسه 0
...