ایپکا، حامی فرهنگ تولید در کودکان

برای ایجاد یک فرهنگ به صورت عمیق در جامعه باید از کودکان شروع کرد. مهمترین مسئله کشور هم در حال حاضر اقتصاد و تولید ملی است. ایپکا، برندی است که می خواهد فرهنگ تولید را در کودکان ایرانی نهادینه کند.

معرفی برند ایپکا

ایپکا ( گروه ابزارآلات آموزشی شرکت ایران پتک) به عنوان زیر شاخه ی آموزشی گروه کارخانجات صنعتی ایران پتک شکل گرفت و از آغاز سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را شروع نمود. این شرکت باور دارد که که برای پیشرفت جامعه در سطح دانش، سازندگی و خلاقیت، باید رویکرد سازندگی و تولید را در تک تک افراد جامعه نهادینه کرد. این شرکت با استفاده از طراحان، کارشناسان و متخصصین و با توجه به امکانات و تجارب دیگر کشورها تصمیم گرفته است که نظام بازی، سرگرمی و اوقات فراغت را در ایران متحول کند.

این مجموعه قصد دارد محصولات خود را شامل انواع ابزارآلات، تجهیزات، وسایل و بازی های آموزشی طراحی شده مطابق با فرهنگ ایرانی ارائه نماید. ایپکا محصولات یدکی مورد نیاز هر کدام از کارگاه های عملی را در بسته های جداگانه در صورت درخواست مخاطب ارسال می کند. ایپکا برنامه تلویزیونی به نام کارآگاه نجار با همکاری صدا و سیما برای تبلیغ محصولات و ایجاد فرهنگ تولید در کودکان تهیه کرده است.

برخی ویژگی ها و مزایای محصولات ایپکا

آموزش و خلاقیت همراه با فرصت تفریح و سرگرمی
کاربرد برای همه گروه های سنی
استفاده از دست ساخته ها برای هدیه
فراهم کردن ویژگی های ایمن، قابل حمل و سبک برای یک کارگاه کوچک
فروش دست ساخته ها برای کسب درآمد
استفاده از قطعات کاری مانند تخم پرندگان، شیشه و چوب که هم ارزان و هم طبیعی و در دسترس هستند.
شعار برند ایپکا “ایپکا، راهگشای صنعت فردا” است و این هدف فقط با اعتقاد به ضرورت سازندگی و ارزش آفرینی توسط همه ی مرم محقق می شود.

خرید محصولات ایپکا

زیست؛ بازار زندگی ایرانی…

همچنین شاید مطالب زیر مورد پسندتان باشد...

یک دیدگاه

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *