زندگینامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی. در 236 صفحه با قطع رقعی. تالیف گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی. منتشر شده توسط انتشارات شهید ابراهیم هادی. دارای جلد نرم.
«زیست» با مطالعه تعاریف موجود و مصاحبه با متخصصان و نیز با توجه به جوانب مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی موضوع، بهطور خلاصه تعریف زیر را برای «کالای ایرانی» عرضه کرده است:
کالای ایرانی کالایی است که دستکم نام تجاری (برند) آن متعلق به ایران باشد.
برپایه این تعریف:
کالاهای دارای نام تجاری (برند) ایرانی، فارغ از اینکه بهطور کامل یا جزئی در ایران یا هر کشور دیگری طراحی، تولید یا مونتاژ شدهاند، «کالای ایرانی» محسوب میشوند.
همچنین کالاهای دارای برند غیرایرانی، فارغ از اینکه بهطور کامل یا جزئی در ایران یا کشور دیگری طراحی، تولید یا مونتاژ شدهاند، «کالای ایرانی» محسوب نمیشوند.